Busra6694 Kızlar Fırat Aren ismi sizce nasıl eşim Fırat istiyor bende Aren ismi son zamanda hoşuma gidiyor
Tugceelanaz Busra6694 Gerçekten öyle çağırcakmısınız çocuğunuzu , iki isim uyumsuz geldi bana 😕 Aren daha hoş geliyor kulağa Sağlıkla gelsin🤲🏻
Tugba_turk46 Busra6694 iki isim ayrı ayrı güzel hiç uyumlu olmamış şahsen ben olsam sadece Aren bırakırdım
Busra6694 Tugceelanaz eşim 4yildir hep Fırat diyor bende yiğit ege ve Aren arasındayım Fırat yanına sizce hangisi uyumlu olur
Busra6694 Tugba_turk46 eşim 4 yıldır hep Fırat istiyor bende yanına yiğit ege Alp ve Aren arasında kaldım
1Ali Kulağa hoş geliyor aslında biraz uzun ama içinize sindiyse hiç problem yok. Bizde iki isim koyduk oğluma ikisini birden kullanıyoruz
1Ali Busra6694 aren de çok güzel ama kısa isimler daha rahat kullanılır bence Fırat Ege gibi. Bizde Orhan Ali koyduk ikisini bir kullanıyoruz hiç tel kullandığımız olmadı. Ama dediğim gibi sizinde içinize sindiyse kulağa hoş geliyor 🥰
Milda İki isim olumlu bakmiyorum sanki tanıdıklarım hep dikkat eksikliği hiperaktivite gibi gözlemledim. Tabiki herkeste olacak değil ama çoğunluk böyle karsilastim. İki isim olsun derseniz ben beğendim