Gamzeeecn Ayımın sonlarına doğru mide yanması bende bi başladı ,39. Haftaya girdim halaaa kavur kavur kavruluyorum.Mide asidini aşırı şekilde hissediyorum resmen . Gaviscon kullanıyorum kesmesi için ,süt vs tahin hepsini deniyorum ama etkin şekilde hiç kesen birşey olmadı. Tüp mide ameliyatı olmuştum . Yani tip mideliyim. Ondan mı kaynaklı acaba,yoksa benım gibi son haftaya gelmiş hala yanan var mı ?Normal mi
Turuncukadin Gamzeeecn tüp mideyle alakası yok bence 34+3 şu an ve artık boğazım tahriş olmuş durumda. Her şeyi denedim ama durulmuyor
Nckl Gamzeeecn aynı şekilde 38+4 üm ve içimin kavrulmasından dolayı şu an ayaktayım. Doktorum bile artık sona geldin diyerek avutuyor beni. Allah hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin 🌸
Gamzeeecn Rafaelli sadece sırf mide yanmasından dolayı artık doğsun istiyorum. Ne yesem dünyam başıma yıkılıyor. İlla ardından bi kaşık Gaviscon içiçem
evlatce-41 Benimde 30 den beri gece oluyordu şuan 36 dayım gün içerisinde de kavuruyor resmen ne yesem yutkunurken boğazım yanıyor bence tüp mideden değil gebeliği böyle geçirenler var malesef
Gamzeeecn evlatce-41 araştırmalara göre sözde 38. Haftadan itibaren yanma çok çok aza düşer azalır .bebegın mideye yaptığı baskı azaldığı için diye makaleler var. Bizimkiler maşallah ağzımızdan çıkacaklar nerdeyse 😂
evlatce-41 Gamzeeecn yani bizimkiler baskın olacak demekki😅 ama hamileliğin beni en zorladıgı şey oldu diyebilirim ikinci gebelik benim ilk gebeliğimde son ayımda yaşamıştım bu çok erken başladı ve gün içinde bile var
Gamzeeecn evlatce-41 yalnız olmadığıma bu konuda sevındım 😂🙈 en azından Çektiriyorlar vallahi şimdiden
emy3435 Su şişenizin içine biraz karbonat atın çok iyi gelecektir. Ayrıca dondurma veya buz da kesiyor. Ben de 39 oluyorum ve hala mide yanmam var maalesef :(
Nurminel Mide yanması yüzünden uykularım çok zorlaştı ben de 39 haftadayım son iki haftadır hepten arttı