Prego aldim hem hisirti hem gıcırtısı korkunç bebeğimi sallamıyorum bile sadece yerine koyarken benim karnım bile değse gicirdiyor cocuk uyanıyor hisirtiyi geçtim , bebek arabasının frenleri bozuldu ve araba sağa çekiyor sürerken birde yürüme arkadaşı.aldik onunda 2 günde pili bitti hemen yeni takmıştım prego tam bir pişmanlıktır