Kızlar dün yaptığım idrar testi silik çıktı doktora gidip kan verdim beta 40.3
20 nisan adet tarihim 15 nisanda öğrenmiş oldum ancak kimyasal gebelik yaşar mıyım diye korkuyorum pazartesi kontrol kanı vereceğim böyle bir durum yaşayan var mı veya betanin düşme ihtimali nedir bilen var mı ilk gebeligim