Duru_zeynep kaç haftalık hamilesiniz? Doktorunuz kese etrafında kanama tespit etti mi? İlk üç ay normal bunlar. Moralinizi bozmayın, benm 5. 6. 7. 8. Haftalarfa pembe lekelenmelerim oldu, hatta bir gün yerimden kalkmamla kanın aktığını hissettim. Ama kese etrafında kanama görülmedi. Doktorum normal dedi ve hiç progestan felan vermedi. 9. Haftamda kesildi. Şimdi 13+5 oldum. Darısı size. Düşükten korkuyorsanız inanın o an anlıyorsunun o kanın neden geldiğini, zaten ağrısı dayanılmaz oluyor.kahverengi eski kan demek korkmayın , doktorunuzda normal demiş, yatıp dinlenin.