bgndgd bende bu doktorların bu tavırlarına ayar oluyorum bu yüzden kaç tane doktor değiştirdim. Kendileri günde 500 tane gebe veya bebek isteyen birisiyle karşılaşıyor olabilirler ama oraya gelen her hastaya sanki ilkmiş gibi davranmaları gerekiyor . Çünkü karşılarında tedirgin heyecanlı veya korkmuş bir hasta var 😖