Gmzle Kızlar yumurtlamam 7,8 ı gösteriyordu ilk ilişki perşembe cuma oldu 5 inde ve 3 ünde . Ve en son ilişki de 11 ve 12 si oldu tutma ihtimali var mı 😏bat 22 ama belirti yok sadece şişkinlik var 😤
Elis27 Gmzle adet dongunuz düzenli ise yumurtlamadan 3 gün önce girilmiş ilişkide gebelik ihtimali yüksek zaten sperm rahimde en az 3 gün canlı kalabiliyor . Daha fazla kaldığıda söyleniyor 1 hafta kdr stres yapmayın bunları düşünerek
Gmzle Elis27 aslında düzenliydi ama kimyasal gebelik geçirdim geçen ay kanamam da 10 gün sürdü bitiminde hemen ilişki oldu çok akıntım vardı zaten ondan kestiremedim yumurtlama gununu duzen bozuldu mu diye endişe ediyorum