Ela009 merhaba evet fsh 19 amh 0,496 dı regl olamıyordum önce hormon tedavisi önerildi daha sonrada eğer bebek istiyorsam spontene bir gebelik için %1 veya %2 ihtimal olduğunu tüp bebek yapmamı önerdi doktor ben hormon tedavisinden korktum 3,5 yaşımda kalp ameliyatı olduğum için pıhtı atma olasılığı varmış düşük bir oran ama ben yinede korktum önceliğim menepoza girmemek için regl görmekti bende alternatif tıbba yöneldim denemekten ne zarar gelir diyerek çünkü daha doğal geldi bana tedavi herkes benimle aynı düşünmeyebilir ben saygı duyarım(bu arada regli uzun yıllar görmemezlik yaşamadım 1 kaç ay regl göremedim) alternatif tıp uzmanıyla bir tedavi uyguladık hemen o ay regl gördüm 2 veya 3 ay sonra bebek haberini aldık 🥰🤲🥹 şu an 22+6haftalık kızıma hamileyim😊