Esra11_10 3 ay önce çıkmıştı okuyan kadın da nazar değmiş sana demişti kızlar şimdi de göbeğimde çıktı koluma yayılıyor başka şehirde okutmuştum ankarada bildiğiniz bi yer var mı bu dermayı okuyan . Cildiye falan gitmiştim bi işe yaramamıştı ozaman
minikbebegim06 Esra11_10 okumayla geçecek bir şey değil eger hamileyseniz doğumdan sonra kendisi geçiyor değilseniz iyi bir cildiyeye gidin geçmiyorsa zaten kronik hale gelmiştir dönem dönem çıkar devamlı tekrar eder
gunesveguney Esra11_10 Nazarla çıkacağına inanmıyorum ya 😅 Ben Sedef hastasıyım egzamamda oluyordu. Beslenme şeklimi değiştirince uzun süre çıkmamıştı. 28. Haftaya giricem hamilelikte ara ara çıkıyor ara ara kayboluyor okutmadan da. Dönemsel olabiliyor. Cildiyeye de hiç gitmedim sık sık nemlendiriyorum sadece. Çok rahatsız ediyorsa farklı bir cildiyeye gidebilirsin
Esra11_10 minikbebegim06 cildiye ile geçmemişti okuma ile geçmişti benim ki ama tekrar çıktı .o zaman okunduğunda 3 günde geçmişti