PurpleRose benim 3.doğumun olucak. Ama bir önceki ikizdi. Ve 18 ay önceydi. Söylediğiniz kasılmayı sezeryan dikişlerimin çok yakınında yaşıyorum elimde dokunduğumda top gibi. Ve ben daha 14.haftadayım. 2 haftadır yatağa uzanınca yaşıyorum bunu.. drm um normal olduğunu geçmiş doğumlarımında seseryan olduğu için bebeğin çok yukarda olamadığı için erken yaşadığımı söyledi :(