Zhramt 34+2 de normal kontrle gittgmde doktr su seviyesinin 6.1 olduğunu 5 sınır olduğunu söyledi hemen sızıntı var mı acaba diye test yaptı ama çıkmadı. Hergun kontrl ediyor nts ye bağlıyor muayne ediyor 34+4 olduk ama erken almak istemiyor kuveze girmesin diye 37 ye kadar gidebilmesi hedefliyorum diyor ama benim için içimi yiyor daha önce iki tane kaybım var birisini 32 haftalık hastahneye yatır diyorum yatirmiyor da hergn kontrl edip eve gönderiyor ama benim içim hiç rahat degl.hergn normlde havuç artmut filan yerdm zatn havuç suyunu çok duydum ama doktr artk fayda etmez dedi. Aynı durumda olup 37 yi gorebilen var mi
Turuncukadin Zhramt çok geçmiş olsun rabbim şifa versin🥺 havuç suyu işe yarıyor diyorlar ama bilmiyorum. Diğer bebeğinizi niçin kaybetmiştiniz peki? Onu söyleyince ne diyor doktor
CerenDF Zhramt yaşamadım ama üstte kalsın. Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 37-38 son haftalara kadar görürsünüz inşallah
Tugceelanaz Zhramt Harektlerini takip et , baktın azalma var söyle doktoruna . Yatış yapar belki o zaman hem seninde için biraz daha rahat olur , orda nst takibi yaparlar sende rahat olursun. Sağlıkla gelsin 15 gün daha dayanırsınız inşallah
Zhramt Turuncukadin hiçbir sebep bulunamadı malesef onda da bir gün önce muayne olmstm herşey yolundaydı ertesi gün kalbinin durdgnu öğrendim. Bu gebeligmde önlem amaçlı kan sulandırıcı iğne aspirin kullandm.hergn yine aynı seyleri mi yasicam korkusuyla gecio 3-4 gundr günüm al kuvezde kalmasına razıyım diyorum ama almıyor malesef oldgm yerde başka hasthne de yok
Turuncukadin Zhramt rabbim bebeğini de seni de korusun canım çok geçmiş olsun. İnşallah en azından 36yı görürsünüz💞
Zhramt Tugceelanaz evet 2 doz yapıldı. Hergn nts ve ultrasonda takip ediyor. Umarm dayanabilir bir süre daha bu şekilde kaç gün idare edilebilir hiç bilmiyorum