aleynaozalpp14 haftama girmek üzereyim 31 + 5 haftalık gebeyim arkadaşım Mekke’ye gitmişti oradan hurma yolladı ben de normalde hurma yemem ama oradan gelmişti çok güzel kokuyordu bir tane yedim sadece canım çektiği için bir şey olur mu diye de çekinmedim değil yani yemiş oldum ama bir sıkıntı olur mu
irem4_rc aleynaozalpp14 bir taneden bişey olmaz 39. Haftadsyım doğurayım diye günde 5-6 tane yiyorum bana mısın demiyor
motherof3son aleynaozalpp14 yok hiç korkmayın 40. Haftada oturup 3-4 paket yedim bana mısın demedi hastanede kesesi açtılar doğum başlasın diye
aleynaozalpp14 bebegimibekliyorum__ ya canım okudum burda hurma yemeyin dogumu başlatır diye korktum ondan sordum
tgbavural aleynaozalpp14 40 haftamı geçtim doğum başlasın diye her gün en az 3-4 tane hurma yiyorum ama tık yok 😅 o yüzden bir tane yemeyle bir şey olmaz bence merak etmeyin
Rafaelli motherof3son 🤣🤣bende kac gundur 6 -8tane yiyorum hic bir belirti yok) onumuzdeki haftaya kadar olmazsa mecbur sunı sancı alıcam
Nurgunay0 aleynaozalpp14 ilk defa duydum hurmanın doğum başlattığını benim de kardeşim geçen umreden geldi hurma getirdi 4-5 tane yedim 🤦♀️ yiyeli bir kaç gün oluyor ama bişey olmadı 35 haftalığım
minikbebegim06 Nurgunay0 sizin zaten haftanız gelmiş bide 1 kere 4 5 tane yemek değil düzenli yemek bahsedilen rahim kasilmasina neden olup doğumu tetikliyor
Minnakpopus aleynaozalpp14 1 tane hurmadan ne olabilir şifa olsun inşallah. Ben gün aşırı 2 şer tane tüketiyorum çok faydalı olduğu için. (Doktorumun bilgisi dahilinde)