Nurrvldn ilk gebeliğimde doğuma kadar göbekten vurdum. Yanlarda yağlı kısımlards yer bulabilirseniz tabii. Şimdi 13 haftalık olmamıza rağmen göbeğimde ilkinden kalan sertlikter hala duruyor, iğne çoğu zaman girmiyor. Yani iğne girdiği sürece göbekten devam edin. Korkmayın bebeğe değecek kadar büyük bi iğne değil. 2 cm yağ dokusu zaten ☺️