glstndgn Ben çok kilo almadim 5kilo 28+2yim tamamen hareketle ve su içmekle ilgili sanirim yoksa baya ıstahliyim bende sekerden korkuyorum orta bir değer cikti ama gün icinde hakim olamıyorum kendime hem çikolata hem meyve hem tatlı yiyorum gece 11de meyve yiyorum bebekte kilolu gibi sonradan şeker çıkma durumu olmaz herhalde 😑