GULLMOMMY Kızlar bat yaklaştıkça ben strese sıkıntıya giriyorum gerçekten bir kaybım olduğu için psikolojik olarak kendime gelemedim bat yakın olanlar birbirimize destek olalım 💆♀️👭💖🥺
Derya146 GULLMOMMY benimde bat 22 Nisan bende Ekim’de düşük yaptım 2-3 aydır deniyoruz inşallah bu ay olur