Kikiriki oğluma hamileliğim aynen tarif ettiğiniz gibiydi. Son trimester zor derler, valla ben onda bile harika hissediyordum 🤤 tadını çıkarın.
Umarım hep böyle rahat hissedersiniz, imkansız değil bende şuan sizin gibiyim sayılır ve inanıyorum Allahın izniyle böyle devam edecek🤌🏻 ikizlerimdede çok iyiydim maşallah diyim🤌🏻 sadece onda çok ağırlaşma oldu malum 2 kilo 2 kilo bebeler😀 birde bir süre bulantı. Onun dışında herşey okeyy.
Dua edelim rahat devam etsinmnn. Benim birde 3 çocuğum var çünkü🤭🤭🤭