Merhaba hanımlae. İlk defa Laboquick marka ovülasyon testi yapıyorum. 13 Nisan’da pik 14ünde çatlama gördüm ama testim tamamen silikleşmedi.Daha önce, yaptığım test görünemeyecek kadar silikti. Kist falan mı oldu ondan mı böyle bilemiyorum.Yardımcı olursanız sevinirim.