Cnsnsns doktorum en sağlıklısının ikiz gebelikte fetal dna olduğunu söylemişti. Yapıldığında yanılma payının yüksek olduğunu değerlerin tekil gebelikten kat kat daha fazla olduğunu söylemişti. Ense kalınlığını ölçmüştü sadece. Fetal dna yaptırmıştım.