Pinar58eslem 1998- bende 4+3 de gebeliği öğrendim hemen bıraktım çok aklıma taktım bide düşük tehlikem var hep ona bağlıyorum ilaçtan etkilendi diye
Pinar58eslem 1998- biraz lekelenme oldu canım salı günü progestan başladık az az kahve lekelenmelerim hala oluyor haftaya kontrolüm var bebek nasıl bilmiyorum ama bu kremi çok aklıma taktım nerede oturuyorsunuz acaba siz büyük şehirdeki hastanelere mi gittiniz
Mavili1480 Sudee01 Ya gebelikten ya da alerjik öksürük geniz akıntısı yapmış ondanmış canım ilaç önermem dedi ama nasıl geçecek böyle de bilmiyorum doğuma var doğumdan sonra emzirme falan yine aynı olacak 🤦♀️
Sudee01 Mavili1480 inşallah olmaz öyle düşünme canım dediğin gibi belki alerjiktir benimde ara ara oluyor baya etkileniyorum