Herkese merhaba. 30+2 haftalık gebeyim bu hafta 2 hafta gelişim geriliği ve idrarda protein kaçağı sebebiyle sıkı takibe alındım. Bu şekilde ilerleme olmazsa en fazla 37ye kadar beklenebileceği ilerleme olursa daha erken alınabileceğini söyledi doktor. Aynı süreci yaşayan var mı acaba ?