Dmttthemum Bugün detaylı ultrasonda rahim ağzım 23 mm çıktı 21 haftalık hamileyim. Doktor çok riskli buldu progestan kullan sürekli kontrol altında olacaksın ve düşme olursa hemen serklaj olacaksın dedi çok moralim bozuldu ne olur umutlu şeyler söyleyin 😢
Aysllllm Dmttthemum belirli bir haftadan sonra dikiş atılmıyor diye biliyorum riskli olduğu için ..tedbir amaçlı atsa idi keşke..şu an bende serklajlıyım 23 haftalık olduk çok şükür
Happymombusra Dmttthemum benim de 22 haftalık iken detaylı da 27 ölçüldü sabah akşam progestan kullanıyorum fitil olarak ve istirahat ettim dikkat ettim 24 haftada kontrol için gittiğim de 29 ölçüldü progestana ve dinlenmeye devam dedi doktorum 12 gün sonra tekrar gidecem kontrole inşallah kısalma olmamıştır 26 haftalık olduk
Hande Benimde 14 haftada 21mm düşmüştü 16. haftada dikiş atıldı.Rabbim kolay geçirsin zorlu süreçler yatarak geçiyorum günlerimi
Hande Dmttthemum süreç kötü sürekli yatıyorum. Lavabo harici kalkmak yasak🥲yinede korkutmak istemem herkes için aynı sonuç olmayabilir