Ağrı normal canım, bende karnım buyuyunce koldan yaptım. Karından ilk zamanlar ağrır ama asla kol gibi değil. Kol acayip yakıyor göbekten böyle değildi . Zamanınız varken göbekten yapın teşekkür edeceksiniz :)
Ben ilk 8,5 ay aynı saate vurdum, bu son 15 gündür saldım biraz unutuyorum bazen bazen eşim çıkmış oluyor akşama kalıyor vs 24 saati geçmesine dikkat ediyorum.