Arkadaşlar merhaba , geçen hafta salı günü fetal DNA testi için kan vermiştim, bugün aradılar kanda yeteri kadar fetal DNAya ulasamamislar, yeniden kan vermemi istiyorlar. Daha önce böyle bir sonuçla karşılaşıp olumlu sonuç alanlar oldu mu? Çok tedirginim çok korkuyorum, rabb’ime sığındım ama içim çok huzursuz