Liyam-55 Arkadaşlar bebeleriniz kaç kilo doktor bebeğimin geriden geldiğini ve suyumun azaldığını söylüyor. Bebegim 2200 gr Ne yapmalıyım çok korkuyorum. 2 düşük yaptım bu bebegimede bisey olur diye korkuyorum.
busralivaa Liyam-55 bu saatten sonra dusuk olmaz dunyaya erken gelse bile tutunacak seviyeye gelmis korkmayın. bir kilo bile olmayıp yaşayan var. endişe etmeyin beslenmenize dikkat edin muz ceviz kaşar tüketin ve bol su
Tubagnlts 36+1 olduk bizde dün kontrolümüz vardı 2.500 gr mdi bebeğim. Korkmayin sonuna gelmissiniz artık
Memmedova Stress yapmamaya çaliş canim cunki oda tetikliyo bi yandan. guzel duşun guzel olsun proteinli şeyler ye en cok sut yumurta cevizi tavsiye ederim ben kilo aldirmasada en azindan bebişe lazim olanlari vericek bu gidalar.birde su icmeyi ihmal etme gunde en az 2 lt suyunu ic.bol bol dinlen inşaAllah bişey olmaz korkma bebişin durumu senden asili unutma
Gozdeanne Canım benim 34+3 ken 2440 kg dı ama senin günün gayet iyi stres yapma canını sıkma sen kendini üzdükçe üzülür bebişin 😇 Allah’ın izniyle sağlıklı sıhhatli kucağınıza alırsınız 😇
sibeltmkl 36+3 dün kontrol vardı 2600civarı dedi drum biraz minyon bir kız olcak dedi sağlıkla doğsun nasılsa doğunca kilo alıyorlar stres yapma 10 gün önce neler dedi bana takmadım bu hafta gayet iyi dedi