Kızlar zor bir gebelik geçiriyorum bebişim sağlıklı ama mental anlamda ben çok kötüyüm uzun bir süre anksiyete ile savaştım. Şimdi izne çıktım 32.haftamsayım 1 gün iyiysem 2.gün kötü hissediyorum kendimi tavsiyelerinize ihtiyacım var. Sosyal anlamda iyice içime çekildim arkadaşlarımla görüşmüyorum çünkü çarpıntım tutuyor