H2001e Kızlar 21 haftalık hamileyim sağlık ocağında kan değerlerime bakıldı kanın 9 a düşmüş daha önünde 4 ay var çok düşük dediler damardan takviye yaparlar mı böyle birşey yaşayan var mı bir hafta sonra kadın doğum doktoruma gidip göstereceğim
Premsescik H2001e bende 32 haftalığım kanım 6 düşmüş küçük şişede olan kan ilaçından kullanıyorum banada günde ondan 2 tane iç limonlu su ile beraber dedi
H2001e Premsescik sizin doğuma az kalmış 6 çok düşük değil mi takviye gerekmez mi damardan sanırsam 10 ve altında olunca doğuma uygun bulmuyorlarmış
Sltn1_mucize H2001e durumunuz nasıl acaba ilaç ile düzelme oldumu bugün banada 9 dendi anemi için ilaç başladı doktorum bebek kilosunda yada sizde bir sorun oldumu ilaç ile düzelmeler oldu olduysa neler yaptınız beslenmenizde
H2001e Sltn1_mucize damardan takviye aldım doğumdan önce birdaha alıcam bebeğimin kilosu gayet iyi hatta önde çıkıyor beslenmemde et tavuk meyve sebze hiçbirşey ayırt etmeden tüketiyorum yumurtadan hiç tiksinmedim sadece 1 haftadır aşırı sıcaklardan yemiyorum peynir yoğurt ayran süt ürünlerini çok tüketiyorum
Sltn1_mucize H2001e kan takviyesine yada damardan ilaca nasıl karar verildi öncesinde ilaç kullandınız mı oral olarak daha sonramı damardan takviyeye geçildi çok teşekkür ederim içime su serptiniz birazda olsa
H2001e Sltn1_mucize kan takviyesi değil o demir ilacını size damardan veriyorlar o konuda rahat olun ben oral olarak kullandım ama son ayımdayım bıraktım aşırı kabızlık yaşıyorum diye düşük çıkarsa doktor doğumdan önce zaten tekrar takviye verecek sezeryan olacağım için
Sltn1_mucize H2001e bir haftadır kullanıyorum ilaç olarak kabızlık ve şişlik bendede var şekeriniz yoksa meyve tüketin bolca ve su ile biraz rahatlıyorum