Gulay01 Ben ücüncüyü geciriyorum. Burun akması tıkanması bogaz agrısı öksürük haksizlik yasıyorum iki hafta hastayım bir hafta Iyileşiyorum tekrardan bıgaz ağrısıyla baslıyor böyle birşey yaşayan var mı?
Mervebuglemsura Gulay01 ben😒ilaç içmeden doğal yollarla vitamin alarak baş gelmeye çalışıyorum ama. Dediğin gibi 1 hafta iyiyim 2 hafta kötüyüm. 😕😕😒
Hndnyldz Gulay01 geçmiş olsun malesef bende de durum aynı bi türlü iyilesemedim😕 benim de bu üçüncü😢 ikinci çok siddetliydi bebeğimi etkiledi😢 suan 36 haftalık olmak üzereyim hayırlısıyla doğum olsaydı
Nurxx Aynen canm bende oyleyım tam ıyi oldm derken tekrar hastayım bu dördüncü olacak iki gundür bogaz burun baş ağrısı hepsı basladı nasıl olacak blmyrm
Smhtlha Bende bugün tekrar boğaz ağrısıyla uyandım. Size tavsiyem ballı limonlu ılık su günde 3 4 defa içebilirsiniz çok etkili hiç bir zararı da yok 😉
Anneci Ay bende öyleyim Boğaz ağrısı burun tıkanıklığı bide üstüne üstlük gözlerimden de akıntı geliyor 😭😭 bu hafta doğumum bile olabilir ama ben rahatsızım 😔😔 evde deneyebildiğim her şeyi yapıyorum ama bakalım ne kadar sürcek 😬😔🤧🤧
Gulay01 Bende aynen öylr bir türlü kurtulamıyorum geceleri öksürmektennyatamıyorum artık hamilelikten cekmedim bukadar bu hastalıktan cektigim kadar acaba bunsenenin virüsümü bu yoksa biz hamileyiz diyemi bu kadar tekrar ediyor biraz iyi oluyorum o haftasonu dısarı cıkıyorum pazartrsi gene hastayım tekrar bastan... Acaba ilacı filan yok mu? Doktor strepstil pastil ile otriivne veriyor ama onlar iyileştiremiyor