Merhaba hanimlar 5 gün önce vajinal dogum yaptım epizyotomi yapıldı 6 tane dikisim var.Dikislerim aşırı geriliyor ve aciyor. Sanki yururken kopacak gibi oluyor oturamıyorum bebegimi emziremiyorum. Epizyotomi sureci gecirenler nasil iyilestiniz sizlerde bunlari yasadiniz mi ? lutfen bu gerginligi acıyı geciren tavsiyeniz varsa benimle de paylaşir mısınız.