Aylnn Hanımlar gece nişanım geldi bu saat oldu sancım yok fakat Karnım taş gibi gitmedim doktora tecrübeli olanlar ne yapmalıyım 37+5
Dryatpzglu Tecrübeli değilim ama nişan geldiğinden itibaren 24 saat yada bikaç gün içinde doğum başlıyormuş diye biliyorum. Sancını veya suyunun gelmesini beklemen gerekiyor artık ☺️ Alllah sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallahh 🙏🏻💕