firstmama ben de 19 gün oldu doğum yapalı epidural çok iyi geldi sonrasında ordan ağrı kesici gönderdiler ilk zamanlar iyi geçti. Suyum geldiği için depend içine mesane pedi kullanmıştım ben. Hastane özel hastane olunca her şey vardı. Kahve yarım bardak içtim bol su içmenizi hoşaf tüketmenizi tavsiye ederim. Ameliyat yeri için spanç kullandım kuru kalması önemli hemşirelere sorabilirsiniz nasıl yerleştirilir söylerler, dikiş üstüne bant olduğu için duş da aldım hastanede sorun olmadı. Karın masajı ameliyat bitince yapılmıştı ameliyathanede o yüzden ağrı hissetmedim onu sorabilirsiniz. Epiduralli sezeryan rahattı bebeğinizin sesini duyunca her şey değişecek rahatlayacaksınız 🥹 bir de sonda anestezi sonrası takıldı bana normalde nasıl oluyor bilmiyorum ama onu da sorun bence çıkarken de ağrı olmadı ☺️ aklıma bunlar geldi bir de ben pijama takımı kullandım.