nurssmom aynıyız vallahi benm de ağrılarım vardı adet ağrısı gibi regl düzensiz sabah belim kitlendi yataktan kalkamadım eşime test al yoksa hap icicem dayanmıyorm dedi yaptım hemen silik çizgiydi kan verdim doktr çok düşük dedi hemn kadın doğuma randevu 😂 orda da tabi değer düşük sağlıklı gebelik dyemiyorum suanlik deyince bi stres oldum sonra baktk düzenli artıyor sorun yok artık dedi öyle deyince ben baza kaldırdım orta sehpa kaldırdım temizlik filan derken smdi lekelenmem var ve yatmam gerekiyor sürekli mecbur olunca herşeyden geçiyoruz bebis için 😊