nurssmom sağlıklı bebek olsunda bir yerde ınsan ılk 3 ay gecene kadar belirtilerle rahatlıyor🥹 ne hıssedıyoruz ne bişey belirti olunca en azından oh cekıyor ınsan. Benımde 3. Cocugum olacak ılkten once bır dusugum oldu kalbı durdu sabırsızlıkla 12 haftayı beklıyorum. Kalbını dınlemek ıcın fetql dopplerım var 😬 bazı şeyler yıllar geçsede değişmiyormuş sağlıkla kucaklayalım inşallah 🤲🏻