Hk29 sezaryen doğuö yaptım doğumdan sonra öyle şiştim yok böyle bi şişme doğuma giderken giydiğim kıyafet hastaneden çıkarken olmadı bile kolum girmedi 😂😂evin içinde sık sık yürüdüm bol sıvı aldım derken 15 20 günde indim ve ayakkabılarımı felan giydim kıyafet olarak suan sadece kotlarımı giyemiyorum çünkü 34 36 bedendi hepsi suan 40 beden oldum basenlerim fırladı 😂