Yektek22 Kızlar cuma günü kontrolüm var. Cuma günü adetin 14. Günü olacak sizce hangi gün traanfer olurum? Doğal döngüde ilaçsız yapıyor doktor transferi. Donmuş emrbiyo olacak. Bu ay Nisan da trasnfer olacak olanlar var mı heyecanımizi paylaşayım
-Yasar-123 Yektek22 benim Nisan’da olacak. İki aydır beklemedeyiz bakalm inşallah güzel sonuçlar alırız
Melisal Yektek22 benim de cuma kontrolüm var adetin 20. Günü oluyor senin doğal yolla olacağı için farklı olabilir ama ilk transferde 20. Gün gittiğimde ortalama bir ay sonra transfer günüm olmuştu
mrp2023 Yektek22 ben bi transferde 19.gün bi transferde 25.günü olmuştum ama ikiside ilaçlıydı benimkilerin
Melisal Yektek22 evet o yüzden farklı ilerler heralde 14 Şubat kontrol oldu 14 Mart transfer not almıştım baktım şimdi