Kızlar selam ikiz gebeyim sigortam var bu süreçten itibaren devletten ne gibi yardımlar alıyoruz ya da sigortadan doğum parası nasıl yatıyor? İkiz bebek olduğu için fazla mı yatacak iki bebek diye mi geçiyor ? Annelerin hakları neler bilgilendirirseniz sevinirim.