Yagmursvg Kilzar merhaba 26+4 gunluguz ama dun aksamdan beri bebegim cok seyrek hareket etti simddide biraz sadece bi oac kez kasiktan vurdu korkuyorum ilk gbebeligim bi sorun varmidir acaba 😣😣😣
Busraaturan Yagmursvg şekerli ye ve 1 saat boyunca sol tarafına uzan 1 saatte 10 tekme sayarsan gayet iyidir canım bende ilk zamanlarda böyle olduğumda doktora gittim ve bana bu şekilde öneride bulundu ne zaman tekmesini hissetmesem böyle yapardım 🤷🏼♀️🤰🏻
Aysenur27 26+5 iz bizde canım benimkinde öyle bazı gün cok hareket ederken bazen de az oluyor bende evham yapıyorum ama bizim stresimiz ona geçiyor diye sadece konuşuyorum onunla uygulamaya göre düzenli uyuyor diyor ya bekli de uyuyordur diyorum bende içini ferah tut 🤲😘
mrveaksu Stres etme rahat bırak kendini ve çikolata ye sen strese girince bebekte giriyor çünkü çikolatayı yedikten sonra ayaklarını uzat beline yastık koy otur öyle hareket edecektir ama önce sen sakin ol