Buraya taşındığımdan beri asla güzel tatlı meyve bulamıyorum seyhanda cumartesi pazar pazarına kaç kere gittim hep çilekler tatsız çok kötü ya muzlar da öyle vallaha düzgün pazar bulamadım burada. Semti önemki değil bildiğiniz güzel pazar organik pazar vb tarzı bir yer varsa söyleyin arabayla gideriz. İstanbul’da bile meyveler daha iyiydi. Ben burada resmen para verdiğim ürünün çürük kaltiesiz olmasını kaldıramıyorum