Benim de doktorum 16 ya kadar tahmin bile etmedi tam 16 da bakalım net olsun dedi ve erkek dedi. Alışverişe başladık hatta sonrasında yavaştan. Detaylı ultrasonda başka bir doktor kız dedi. Sonra diğer doktora yine gittiğimde muayene için dedi hatalar olabiliyor ama ben emin olmasam söylemezdim gibisinden ama baktı ve kızmış dedi. Olabiyormuş 😅