Cort kuzum 6. Hafta nasıl bi kanama oldu, Şimdi yorumları okurken dikkatimi çekti bende 6+3 şuan da. Ama dün bir ara otururken kan geldi biraz yoğun ama kıpkırmızı değil tabiki, pembe kahverengi karışık sonra kahverengiye döndü ama pıhtı falan herhangi bir sorun yok. Sonra kesildi daha gelmedi bugünde kahverengi lekelendim az önce yani yeni oldu bu durum biraz yoğundu oda sizce korkmalı mıyım? Doktora gidip alttan muaynede olmak istemiyorum, sizce.