Gebe07 ikinci gebeliğimde ona gitmiştim çok ilgili güler yüzlü kibar bi doktor yani muayenede falan uzun uzun anlatıyor ama bence çokta bilgili değil bana 7. Haftamda şeker yüklemesi yapmıştı hemşireler bile şaşırmıştı yani ne alaka ve ürtiker olmuştum doktor bi iğne yazmıştı cahit hocaya gönderdim kullanabilirsin dedi meğer iğne kortizonluymuş iğne bitti 9 haftalıkken bebeğin kalbi durdu yani kısaca bana iyi gelmedi o doktor