Dişimde iltihap vardı ilk kutu antibiyotik iki gün önce bitti çekim için doktora gittim iltihap geçmemiş diyerek dişimi çekmedi ve ikinci kutu antibiyotik yazdı kendi doktorum maalesef mesajlara birkaç gün sonra dönüyor bu şekilde üst üste iki antibiyotik kullanan oldu mu gebeliğin de