ozge76 yaa internete baş ağrısı yazsan kanser diyo ☺️hiç araştırma bence korkma doktorun sorun yok diyorsa tamamdır bence iri olmasida kötü bişe deil ya benimkiler ikiz kız olan zayıf malesef erkek iri önden gidiyo ben ona rağmen korkmuyorm Allah’ın dediği olur elimizde olan birşey değil birde yemeyle içmeylede alakası yk bazı şeyler bizim takdirimiz dışında 🥹