Annebus benimkisi arifoğlu markası sürdükten sonra emmesini bekliyorum yağlı his birazcık ama yapış yapış asla olmuyor. Tamamen vücut yapınızla alakalı çatlamak, ben yağlara kremlere çok fazla para vermek istemedim ve çatlağım olmadı da. Ama çok iyi marka denilen yağları kullanan arkadaşımda çatlak oldu. Şans işi biraz