Nazsuuu kızlar bunlar bugünkü sonuçlarım kötü çıkmış mi doğumdan beri enfeksiyonla uğraşıyorum sadece bunlar kırmızı çıkmış kötü mü acaba yeni hastaneden geldim 🥺
1234zm Nazsuuu bence değerleriniz çok yüksek değil kötü bir şey olduğunu sanmıyorum yine de doktorunuza sorun ama bana gayet iyi geldi