Merhabalar. 6 haftalık ikiz gebeliğim vardı. Bugün çok yoğun kanamam geldi. Doktor beta degerimin normalden az olduğunu sağlıksız bir gebelik olduğunu söyledi. Cuma tekrar değere bakalım olmadı kürtaj yapacağız dedi. Özel hastanede kürtaj fiyatları ne kadar bilmiyorum. Devlet hastanesine de nasıl süreç ilerliyor onu da bilmiyorum. Yani sabah gidip sıra alsam hemen kürtaj yapıyormu yoksa günmü veriyor kürtaj için. Bilgisi olan yazabilirmi acaba?