Pemberuya Kızlar 2-3 gündür kanamam vardı az az bugünde devam edince yarın sabaha randevu aldım lakin kanamam arttı sanırım regl oldum. Sizde de oluyor mu ara ara böyle 10 gün evvel falan regl olma durumu