hhllyyaa bazı bebeklerde kist anne karnindayken oluşurmuş doğum olmadan önce kendiliğinden geçermiş, bazısida geçmezmiş .Kistin büyüklüğü ônemli ,yani gelişimini etkilermi timör vs birsey olustururmu bunlar cok önemli rabbim evladımızla sınamasın şifa versin hepsine