ynzl ben de 18. haftaya girmek üzereyim. İlk gebeliğim ama benim de kaygılarım var. En basitinden erkenden alırsam hevesle fazla alırım diye kendimi tutuyorum. Bunun yerine gram almaya karar verdik. Yedinci ayda gramları bozarak eksikleri alacağız. Hem fazla çıkan parayı da doğumda kullanmış oluruz duruma göre 🎀