ynzl merhaba canım daha öncesinde 3 kaybım olduğu için hiç bişeye hevesim kalmamış gibi hisseden biri olarak söylüyorum, şuan da 16+4 teyim ve bu zamana kadar ilk defa gelebildik ve hevesim tekrar yeşermeye başladı🥹 benimde senin gibi korkularım vardı ama ben bu sefer bebeğime inandım ve cinsiyetini bilmiyoken bi kaç gördüğüm beğendiğim şeyler aldım mesela müslin örtü gibi yada oyuncak alabilirsin, cinsiyetini geçen hafta öğrendik ama bende detaylıyı bekliyorum kesin netleşsin ki ona göre alayım diye, inşallah hiç bişe olmayacak ve sağlıkla kucağımıza alıcaz. Sen kendini motive edicek minik minik şeyler alabilirsin bence çorap bile olsa insan çok mutlu oluyor. Önceki hamileliğimde de tulumlar almıştım mesela malesef bebeğimi kaybettim ama bu bebeğime nasipmiş napalım hınca hınc alışveriş yapmıyoruz hoş bi iki parçadan bişey olmaz, benimkinin park beşiği bile var şuan arkadaşım vermişti 😅