bgndgd canım koyuluk çok güzel çıkmış fırsatın varsa başka doktora git sakın bir daha oraya gidip moralini bozma yaşadığın şehirde eminim farklı iyi doktorlar vardır dalga geçmişler bence seninle hiç kafana takma belkide yerleşme kanaması geçirdin 300 betayla nerde görünmüş kese çoğu yazmış 3000 6000 olmadan görünmüyor diye